Födelsedagspartyt igår...

Födelsedagspartyt igår var rätt så roligt. Det började med att vi åt grillspett, snackade och jag smutsade ner mina shorts med någon olja. Very funny, veeeery! -.-' Efter grillspetten så gick vi in för att äta tårta och öppna dom två presenterna hon fick. Av en killkompis fick hon en vit ros, mycket gullig..hehe. Av mig och Sofia fick hon en sak som sedan blev festens roliga. Vi hade köpt ett "kortspel" till henne som heter "Våghals 2". Det är som Sanning eller Konka och vi körde det spelet tills korten var slut. Alla hade jätte roligt och tillslut blev klockan för mycket och alla sprang hem ;) Jag fick tyvärr inga bra bilder på födelsedagsbarnet eftersom hon alltid ska kolla bort så.. :/



Spelat det någon gång? ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

hej, fin blogg, men nu är det så att jag behöver din hjälp att komma igång med min blogg, så om du är jättejättesnäll så går du in på min blogg och kommenterar senaste inlägget..

tack på förhand :)

2010-07-20 @ 15:02:31
URL: http://amandasvedvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för tipset! :D

2010-07-20 @ 15:07:20
URL: http://a

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback