Dyngblöta! ;)

Gårdagen vart helt okej. Mamma och jag shoppade som hönor och jag fick med mig 3 överdelar och ett par string. Mamma fick med sig hela Nacka Forum men det behöver vi inte snacka om. Vi åkte hem ganska sent och åt middag. Mattias åt även hos oss och när vi hade ätit klart gick vi ner och köpte lite godis. Därefter cyklade vi direkt till Kvarnsjön där ett par kompisar väntade på oss. Vi skulle fixaen mysig eld och bara prata men tändaren gav upp. Jag och Mattias cyklade hem när det började regna och somnade efter att vi sett på Snabba Cash. Väldigt bra film måste jag säga! :)

Vad har hänt idag? Idag har det inte hänt så mycket. Vi vaknade vid 11.00 och gick upp och åt frukost. Jag duschade och fixade mig medan jag tappert försökte leka med min lillebror. Ni ska bara veta hur gullig han är, han är så himla glad hela tiden. Sedan stack vi ut och då skulle det förstås börja regna. Förlåt...jag menar spöregna. Jag var verkligen dyngblöt från topp till tå. Mitt nyss nyfönade hår var lika blött som det varit när jag kommit ut från duschen. Vi gjorde ett ärende på en affär (kan tyvär inte berätta vad) och jag blev något deppig. Fan att allt ska vara så jävla svårt i den här världen! Jag får helt enkelt vänta tills 2 Augusti, hihi -.-' Idag skulle Mattias bror och hans flickvän komma hit(hem till Mattias) och äta middag. Dock har det hänt något och dom kunde tyvär inte komma. Jag åt iallafall en jättegod middag alldeles nyss, mums! :) Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Mattias ska diska klart och bada. Nu ska jag läsa lite bloggar och besöka några sidor till. Vi hörs senare! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback