Dämpa ångesten med shopping?

För att inte hamna i en depression som snart är på väg (jag får bara inte!) så ska jag göra något. Jag vill bara inte vara ensam för det är då jag börjar tänka. Så länge jag inte tänker är jag glad. Det är dock ingen som vill åka och shoppa med mig så jag får åka själv med mina tankar. Jag ska bara köpa ett par shorts( sånna jag visade på bild igår) och sedan drar jag hem till farmor. Jag åker dit i förväg, hjälper farmor att laga mat och löser korsord med farfar. Såå jävla super!

Man blir äcklig och svart om man låter tankarna styra!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag älskar bilden <3

2010-07-25 @ 16:43:38
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback