Äckliga fredag!

Jag kan säga att gårdagen inte var någonting speciellt. På dagen badade jag med Mattias i Kvarnsjön och på kvällen så var jag och Mattias med ett par kompisar på stranden.

Idag har jag hunnit med en massa. Jag har badat med Mattias vilket inte blev någon bra bad stund. Jag cyklade hem utan honom och ja..dagen har inte varit så bra. Det är varmt, jag mår dåligt och jag skulle bara vilja sova bort dagen. Ni ska egentligen inte få höra på mitt gnällande. Men jag bestämde, när jag skaffade den här bloggen, att det ska vara som en dagbok. Jag ska skriva vad som händer i mitt liv och inte massa annat tjafs om vilka kläder jag skulle vilja ha och skit. Jag tror inte ni bryr er om vilka kläder jag vill ha egentligen. Och...nu är han borta. Hörrni, vi får höras någon dag när jag mår bättre! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback