Some updates!

Gårdagen slutade som sagt hemma hos Mattias med "Vem kan slå Filip och Fredrik" och massor av mys. Jag fick smaka två chokladbitar från en chokladask och det var smaskens, hehe :]

Idag var det julavslutning i skolan men busig som jag var så stannade jag kvar i Mattias säng istället för att gå upp. Det ledde till lite ångest och mycket sura miner från min vänner som inte fick sitt "God jul och gott nytt år". Men vad gör man om det ryktas om att det ska bli 20 minus? Haha!

Jag och Mattias var i Forum Nacka(dit kunde jag minsann åka, haha) en liten stund istället och letade julklappar till min storebror och far. Jag hittade en till far och jag hoppas han blir nöjd, det var inget speciellt liksom. Doch hittade jag ingen till storebror och jag måste även hitta en julklapp till Mattias så jag får åka tillbaka imorgon.

Jag kommer snart tillbaka med lite nyheter och roligheter. Först ska jag vara svara på lite kommentarer :]♥

 

 


Kommentarer

Postat av: Felicia

haha, jag var inte sur på riktigt. mest avis, jag ville ju också sova :P inte kladda med massa glitter. fast lite mysigt var det faktiskt, synd att du missade avslutningen också...



ses nånting på lovet? :) <3

2010-12-22 @ 21:12:03
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback