Ops! I'm late!

Hih. Josefine är en hel lektion för sen idag och börjar nästan lektion 10.35. Just nu sitter hon och försöker underhålla sin sjuke lillebror och samtidigt inte bli sjuk. Han spyr hela tiden och har feber, tycker så synd om honom. Idag blir det en chill dag i skolan. Jag har bara arbetssätt och lärande, mentorstid och svenska. Jag har mailat min lärare och frågat om jag får gå hem på svenskan och göra det vi ska göra hemma istället. Det är skönast att arbeta hemma tycker jag men vi får se hur det blir.

Nu ska jag borsta tänderna, sminka mig (mascara) och kolla upp en busstid! :]

Heh, i vanliga fall brukar jag se ut såhär när jag är sen men jag orkar inte. Detta får bli veckans chill dag!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback