Nu har jag funnit alla julklappar!

Jag, mamma, Maximus och delvis min storebror har varit i Forum Nacka tillsammans i stort sett hela dagen. Det känns verkligen i kroppen, ryggen och fötterna värker och jag skakar. Men det har varit roligt och jag hittat allt jag behövde. Julklapp till Jocke, julklapp till Mattias och två fina saker till mig.

Farfar har varit och lämnat deras julklappar till oss och jag är verkligen nyfiken. Vad kan det finnas i dom där enorma julklapparna!? ;] Dock måste jag vänta till imorgon men jag klarar mig nog. Nu ska jag hjälpa mamma med julmaten och även slå in julklappar.


Kommentarer

Postat av: Ida we

Åh, awesome! Önskar att jag var typ rik så jag kunde köpa julklappar till alla jag känner utan att tänka på vad det skulle kosta eller så. Typ ge ett trumset till min bror och en stor teve till nån osv. Haha nice det skulle vart^^

2010-12-23 @ 20:16:46
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: aye

Hejhej:)

Tänkte bara kicka in här och önska dig en god jul i förskott<3

Många kramar<3

2010-12-23 @ 22:52:58
URL: http://ayesworld.devote.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback