Livet leker och jag är inte död

Eftersom det är jullov har jag valt och chilla och blogga när jag känner för det. Därför kommer jag inte uppdatera varje dag utan mer när jag känner för det. Som nu tillexempel. Jag har ingenting att göra och sitter och väntar in Mattias om snart kommer hit och sover över.

Tidigare idag har jag vakant upp hemma hos Mattias, ätit frukost och sen åkt hem. Väl hemma filade jag lite på en uppsats till skolan och sen tyckte pappa att vi skulle ut och handla inför imorgon. Vi åkte ner två gånger vilket jag tyckte var lite onödigt. Först åkte vi ner och handlade nyårsmaten (trodde vi) och köpte fyrverkerier och sen åkte vi hem. Andra gången bestämde sig pappa för att vi skulle fira nyår hemma hos farmor och farfar som alla andra i släkten och då var vi tvugna att köpa hummer. Så vi åkte ner dit och köpte hummer, pappa ville lämna hummern och våra fyrverkerier hemma hos farmor och farfar så vi åkte dit och på vägen lånade vi även 4 filmer. Och sist men inte minst så köpte vi hem thaimat till middag så ja, min dag har nog bestått av shopping. Men det var kul och jävligt kallt, bättre än att sitta hemma och möggla iallafall!

Nu ska jag ut med min pissnödiga hund och sedan får vi se om jag slänger upp ett inlägg till, kram! :]

Kommentarer

Postat av: janelle

shit va fin du är :)

2011-01-01 @ 13:52:34
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback