Julmarknad

Godmorgon!

Hur mår alla idag? Vad hände igår, någon som vågar berätta?;)

Iallafall, jag och Mattias klev upp tidigt imorse för att han skulle iväg och sälja lussebullar utanför COOP. Han åt frukost och sedan stack han och jag tyckte väldigt synd om honom. Tänk er att han ska stå ute och sälja lussebullar i den här kylan? Brr!  Att han inte fick sova vidare hindrade inte mig från att gå och lägga mig så jag somnade om och vaknade nu igen. Jag har precis ätit frukost och funderar på vad jag ska göra idag. Jag ska nog försöka få upp mamma och fråga om han vill göra något. Det skulle vara mysigt att gå på den där julmarknaden i Kungsträdgården :]


Julmarknad

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback