Jag är tillbaka!

Jag vet inte vad jag ska säga, jag har inte bloggat på kanske 3 dagar? Skolan och pojkvännen har kommit i första hand så därför har bloggen dragits åt sidan. Jag tänker inte säga förlåt eftersom det här är min blogg och det är NI som väljer att läsa den. Men jag hoppas innerligt att ni fortsätter läsa den!:]♥

Jag kan ju börja med att skriva lite kort om vad jag har gjort dom dagarna jag inte har bloggat, haha.

Torsdag - Jag var i skolan till sent, bakade pepparkakor med familjen på kvällen men fick ändå till ett inlägg här i bloggen. Våra pepparkakor blev jätte goda men dom är tyvärr slut, kanske finns 10 kvar av dom 200 st vi bakade. Haha!

Fredag - Jag var med skolan till Armémuseét på Östermalmstorg och körde ett roligt rollspel. Jag trodde att det skulle vara tråkigt men det var as roligt! Sedan åkte jag hem, skrev klart en läxa och väntade på Mattias. På kvällen kollade vi på en skräckfilm, spelade spel och myste galet :]

Lördag - Jag pluggade till mitt sista prov jag har den här terminen och spelade in min skräckfilm som ni nog ska få se. Mattias är en duktig skådespelare ska ni veta!:] Vi tillbringade även tid i soffan för mys och pepparkakor + annat gott.

Ja, och idag har det inte hänt så mycket. Jag och Mattias tillbringade hela morgonen framför soffan och har degat galet. Han åkte hem för inte så länge sedan för att ens kunna komma hem. Ni ska bara veta hur mycket det snöar här, just nu är det 1 meter snö ute och det snöar fortfarande. Helt sjukt! Jag tänkte äta lite lunch nu och sen skriva klart en sista läxa :] Det blir mer uppdatering snart, jag ska skärpa mig och det är även jullov snart :]


Kommentarer

Postat av: Julia

söt blogg.

2010-12-19 @ 15:55:58
URL: http://paraplyfabrik.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback