Idag startar jag!

Idag är jag ledig och ska filma till den där himla videon som jag inte ens har någon idé till. Det känns inte som om den där videon kommer bli så bra i slutändan för något måste jag ju fixa till iallafall. Heh, vi får se hur det blir, ska prata lite med min lärare. Men slut prat om läxor nu! Idag händer det, idag ska jag till gymmet och köpa gymkort. Idag ska jag börja träna och det känns jävligt roligt. Dessutom kommer jag träna med Mattias eftersom han ska skaffa gymkort samtidigt som mig. Det kommer bli så himla härligt att ha någonting annat att göra än att bara vara i skolan, äta middag och sova om vardagarna! :D

Det bra med det här gymmet är att det är ganska billigt, 249 kronor i 12 månader. Och jag tycker att jag gör ingenting annat för mina pengar så varför inte börja träna och få bättre hälsa? :D




Jag blir galen på den här skiten, varför ska allt förstöras för!?


Kommentarer

Postat av: Angelica

vad hände? köpte ni inte gymkort?

2010-12-07 @ 12:44:11
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback