Hämtad av pojkvännen

Idag är det öppet hus igen här på skolan så hela dagen är uppskjuten med en timma. Jag slutar klockan 18.00 och det är liiite segt. Det kommer vara jätte mörkt när jag ska hem men som tur är kommer Mattias och hämtar mig efter skolan. Han slutar nämligen en timma innan mig och han ska hem till mig efteråt så vi tyckte att det blev perfekt. Om 40 minuter har jag engelska redovisning och efter den lektionen har jag estetisk verksamhet. Har ni sett sol fenomenet idag förresten? Det är ascoolt!

Det här är en lånad bild men såhär ser det inte. Solen skiner jätte starkt och har en ring runt sig...ja, ni ser ju på bilden ;]


Kommentarer

Postat av: Angelica

okej, jo men det är faktiskt skönt att "behöva" åka in till stan :)

men du gör som du vill. heh :)

2010-12-08 @ 13:24:34
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Tova

Sv: Vad skönt att höra!

Vad gör du idag :)?

2010-12-08 @ 16:03:15
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback