F*CKING SCARY!

Gooodmorgon!

Ja, för er som inte visst så är det nu måndag igen, haha. Ni är säkert lediga, ligger och sover och ska upp om några timmar. Medan jag sitter här och gnuggar mig i ögonen och längtar tillbaka till min säng. Jag är minsann inte ledig, nejnej. Jag slutar TVÅ dagar innan Julafton, vilket datum det är får ni räkna ut själva ;] Men det är tur att läraran chillar, idag ska vi bara kolla på varandras skräckfilmer förutom min då. Jag måste redigera den och eftersom min inte är tillräckligt lång så måste jag komplettera med något, nu vad det innebär. F*cking scary!

[ Håller ni med om att det snöar alldeles för mycket? Min familj är fan insnöad i det här gula rucklet! ]

Förresten, det känns härligt att några läser min blogg ÄVEN fast jag hade en kind of bloggpaus halva helgen. I love you so much, ni borde få pris!♥

Jag glömde säga det igår, men Mattias kom förbi på kvällen igår för att kolla Beck med mig. Tråkigt nog fick vi inte se det, men The day of tomorrow var också bra:]


Kommentarer

Postat av: Felicia

sv: tacktacktack :) <3



Du får ladda upp din skräckfilm eller skicka den till mig eller nåt :) vill se, spännande ju :D

2010-12-20 @ 12:20:43
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: Angelica

haha jag blev fett chockad när det inte var någon beck :O

2010-12-22 @ 12:06:50
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback