Du snackar för långt bort

Godmorgon! :]

Det är torsdag och jag ligger hemma, vid tvn, och tycker synd om mig själv. Det blev ingen skola idag då jag kände mig yr och illamående, nu har jag även ont i huvudet. Det känns konstigt och jag undrar vad som kommer härnäst, förkylning? Min brorsa är nämligen hemma han också för att han är förkyld, han kanske hinner smitta mig innan dagen är slut. Mamma och Maximus som också är hemma av okänd anledning (kylan?) har stängt in sig i Maximus rum. Är dom rädda för mig och Vincent eller? Hahaha!

Jaja, jag har inte så mycket att säga så jag kommer tillbaka när jag har något saftigt ;]


Kommentarer

Postat av: Josefin -Happy Days-

Nej är ingen modell, bara för idag isf för o visa upp bilderna jag köpte. :-)



Hoppas du kryar på dig, satte förresten just i mig en tallrik med gröt eftersom jag vart sugen på det efter ditt nlägg nedan. ;-)

2010-12-02 @ 14:23:51
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback