Det får bli en annan dag

Att skaffa gymkort trodde jag var lätt men icke sa nicke. Jag vill så gärna börja träna och det skulle vara så roligt, men det är något som hindrar. Det som går runt i mitt huvud nu är pris, autogiro, vilket gym?, mamma, pappa och fan! Jag orkar inte ens skriva, jag är på dåligt humör. Jag får köpa gymkort någon annan dag. Jag ska försöka plugga istället.

Det står mellan Sportlife och ett badhus som ligger nära mig, vilket ska jag börja träna på?:/

                                                   


Kommentarer

Postat av: Angelica

börja träna på friskis och svettis :) där tränar jag.

det är inte alls så farligt dyrt :D

2010-12-07 @ 14:10:21
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback