YOU WILL NEVER

Jag har legat och läst den där boken i några timmar nu och jag har nästan läst ut den. Den är faktiskt jättebra och jag rekommenderar boken starkt nu när slutet börjar komma. Som sagt, den finns på biblan om du inte vill spendera pengar på boken. Den handlar om 3 killars vardagar, kärlek, sex coh vänskap. Ni vet, än vanlig ungdomsbok, haha. Pappa och Vincent ska hämta en dator hos en polare så jag hänger med för att ha något att göra. Jag tror huvudvärk blir mitt nästa problem, döööö!

Nu måste jag dra så att dom inte åker utan mig, vi hörs senare babes ;)

Vincent går i en jävla skola där dom får sådana här lyxdatorer. Är inte det lite för mycket? Tänk dig föritiden...fick man sånt här då? Knappast!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback