Vilse i Farsta Centrum

När vi väl kom till Farsta Centrum och dom lämnade mig där så gick jag först in på H&M. Där tog jag med mig en massa kläder (även fast dom inte var av intresse) bara för att hålla mig sysselsatt. Sedan gjorde jag så affär efter affär och visst, jag hade med mig mammas bankkort men köpte ingenting. Haha, kan ni fatta det? Helt sjukt! Haha, men när jag hade gått där i en timme så var jag klar och visste absolut inte vart jag var. Jag hade helt enkelt gått vilse. Jag gick och gick men kom aldrig dit jag skulle, men det var bara för att jag dessutom hade glömt hur vår "mötesplats" såg ut. Så jag sprang runt där och letade i en timma och tillslut så ringde mamma och frågade vart jag var. Hon förstod ju inte att jag hade gått vilse så dom väntade på mig och jag förklarade. Dom skrattade och förstod inte hur man kan komma vilse i Farsta Centrum. Jag kan det. Efter det så gick vi och käkade på Donken för att vi var så hungriga.

När vi väl var klara i Farsta Centrum så åkte vi och hämtade upp Maximus på dagis. Vi svängde även förbi Mekonomen och köpte en bilstol till Maximus och det var även där vi hämtade upp Mattias som är här just nu. Sedan dess har jag ätit middag och varit med Mattias. Jag tog nyss en dusch och vi ska snart dricka te och äta frukt, så himla mysigt! Jag är ganska nervös inför imorgon faktiskt. Tänk att jag börjar gymnasiet imorgon, pirrigt :) För att läsa om hur första dagen var så kan ni ju läsa imorgon, godnatt! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback