Ung08 med Sofia...

Jag och pappa åkte som sagt och köpte en ny brevlåda som var mycket finare och mycket dyrare. Vi var även och handlade lunch och middag och jag har upptäckt att pappa och mamma inte är likadana när dom är och handlar. När jag handlar med mamma så kan någon god dricka, choklad eller något annat hamna i korgen. När jag handlar med pappa handlar han det han ska handla och ingenting mer. Speciellt inte onödiga saker som en dricka. Idag sa han "Det finns vatten i kranen hemma", när jag höll upp en Ramlösa och frågade om vi kunde köpa den. Jag måste nog säga att pappa är bättre på det sättet att han ser till så att jag inte äter onyttigt men mamma är bättre på det sättet att jag får goda saker. Haha, fattar ni?
Är er föräldrar också så, alltså olika när dom är och handlar? :)

Jag sitter här och lyssnar på musik och har precis ätit en onyttig pan pizza. Det kanske blir så att jag drar till Ung08 om en liten stund. Jag och Sofia ska nämligen hitta på något. Mattias slutar inte förens 17.00 eftersom han ska jobba lite mer. Money, money you know ;)

Update; Sofia smsade nyss och frågade om jag var klar. Kan det betyda att vi ska åka nu? Jag tror nog det så vi hörs senare! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback