Tjäna pengar

Förlåt för den kassa uppdateringen igår. Det blev jätte konstigt men aja. Gårdagen slutade über mysigt. Jag och mamma gick ner och handlade mat och godis. Jag fick mitt älskade naturgodis (som jag har kvar idag, awesome!). Vi åt och sen kom Mattias hem till mig och vi kollade på film och mös.

Idag har jag jättejätte ont i halsen och ansiktet. Det känns jätte konstigt och jag knaprar halstabletter för att det ska bli bättre men det blir ju inte det. Idag ska jag jobba och jag känner att jag inte kan ringa och sjukanmäla mig. Jag ska dit ändå, det är ju ändå bara 4 timmar så jag ska försöka. Nu ska jag fixa mig lite och vara med Mattias en sista stund. Vid 12 åker jag till jobbet och kommer hem någon gång vid 18.00. Så vi hörs efter det om jag får låna Mattias dator ;)


Tagen med min nya kamera...I looove it! "Tillbaks till Cafét och dess disk!"


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback