Stackars skalbagge! :(

När jag var ute på promenaden med Celi tidigare idag så hittade jag en skalbagge på marken. Varför jag la märke till den var för att den snurrade runt på rygg. Den stackars skalbaggen kunde inte vända sig om och jag försökte hjälp den upp. Dock ramlade den bara tillbaka på rygg hela tiden och jag förstod inte vad problemet var. När jag kollade närmare på skalbaggen så såg jag att den hade tappat ett ben. Jag tänkte att den här ska inte behöva lida men jag kunde absolut inte bara trampa på den. Vafan! Man kan inte trappa på ett djur medvetet. Det skär i hjärtat för tusan, iallafall på mig :(

Vad tycker ni? Skulle ni kunna trampa på stackars Skalbagge bara sådär? :o


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback