Sömntutor, upp och hoppa!

Jag vaknade redan vid 09.00 för att gå upp med Mattias som skulle till jobbet. Och ja, det börjar bli en vana att skriva just det där. Men vet ni vad, jag är faktiskt stolt över att jag orkade gå upp så tidigt. Inte för att jag inte är trött då men att jag klarade det är förvånande. Idag är det fredag och jag har hunnit med att vakna, äta frukost, säga hejdå till Mattias, gå ut med hunden och städa mitt rum. Det var meningen att jag skulle plocka min ögonbryn också så att dom blev någolunda snygga. Dock lockade datorn för mycket så jag ska ta och göra det efter det här inlägget. Idag ska jag försöka få med mig mamma på en shoppingtur men jag vet inte om det kommer gå. Hon har tydligen sovit jätte dåligt inatt(hon har jobbat natt) och ligger nu och sover. Men vi får se hur det blir, annars ska jag nog plocka blåbär(hahaha). Jag älskar att se hur burken fylls med goda blåbär, mums! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback