SJUKT ROLIG KVÄLL IGÅR!

Igår var jag på förfesten inför Sonisphere idag och den total rockade. Man hade inte en enda tråkig stund ska ni veta och det var så jävla bra. Jag och Mattias kom dit så att vi hann se Casablanca, Bullet och Crashdiet och vi stod längst fram. Hehe, jag har alltid en sån jävla tur! Jag kom dit för att se Crashdiet men jag vill nog säga att Casablanca och Bullet var bättre än Crashdiet igår. Mycket besviken Simoooon även fast det inte var ditt fel, jävla ljudtekniker! Kvällen slutade iallafall med att jag och Mattias träffade en killkompis en stund. Det var länge sen man såg honom så det var roligt och han ska fan på Sonisphere idag, jälva lyckost. Sedan åkte jag och Mattias hem och sov.

Idag har det inte hänt ett piss. Jag har hunnit duscha och ätit frukost, yay liksom. Mattias stack vid 07.00 för att jobba och han var riktigt piss off när han stack. Han ville hellre ligga och sova med mig kan jag tro. Det var hans första "riktiga" konsert igår så jag tror han har väldigt ont. Det var dessutom han som fick ta alla smällar igår, haha. Aja, när han kommer hem till mig ikväll blir det mys. Nu ska jag läsa en bok och lyssna på det eviga regnet. Pappa har varit bort hela morgonen också så jag måste nog ringa honom eftersom inte mamma kan göra det.

Tänk om man kunde få se Iron Maiden och Mötley Crüe! :/


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback