Sjuklingen Josefine!

Som sagt jag jobbade men det gick inte så bra och jag gick mest runt som en zombie. Jag hade (har) jätteont i både halsen och ansiktet och jag kände att kroppen inte hängde med riktigt. Så jag bad chefen att få gå hem tidigare och det fick jag efter lite om och men. Han var lite konstig där ett tag. Men men, jag ska även stanna hemma och jag har en som kommer istället för mig. Jag bad även om att få min lön och det fick jag, woho.
Jag åkte hem med all packning (det var meningen att jag skulle åka direkt hem till Mattias efter jobbet men han sover hos mig istället) och städade mitt äckliga rum. Sen dess har jag duschat och nu sitter jag här påklädd och snygg. Men vart är Mattias? Jag hoppas han kommer snart. Jag är as hungrig så jag hoppas det blir något gott till middag. Pappa står och lagar den nu så jag ska kila dit och kolla vad det blir.

Ni får ha det så bra så länge! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback