Sjuk, JA!

Dagen började med att jag och Mattias åkte in till Nacka Forum. Dock kom vi dit för tidigt, alla cafeér lockade oss,  så vi tog en fika. Det fick bli en varmchoklad för min del och jag ångrar att jag köpte den eftersom att den inte bara var svindyr utan också äcklig. Menmen. När alla affärer öppnade så lämnade jag tillbaks en tröja som jag köpte igår när jag och älsklingen var och shoppade. Den var jättesnygg men dock för stor för mig.

Vi sa hejdå till varandra sen, han åkte hem och jag gick till skolan som ligger 10 minuter från Nacka Forum. På väg dit kände jag mig jätte hänging och var helt säker på att jag lite senare skulle åka hem. Lektionen (Foto A) startade och vi hade en genomgång om allt vad foto heter. Jag lyckades hålla mig genom genomgången men när vi skulle börja fota så kände jag att jag var tvungen att åka hem. Till och med läraren tyckte att jag skulle åka hem så jag gjorde det.

På väg hem, nere i centrum, så fann jag mamma gåendes så jag hoppade av bussen och sprang fram till henne. Hon hade jobbat och precis varit hos tandläkaren och skulle gå och hämta Maximus. Jag hängde med henne på en promenad till Maximus dagis (2-3 km kanske) och hämtade honom. Därefter handlade vi och gick sedan hem. Nu är jag hemma och har precis ätit lite mellis, kändes nödvändigt. Jag kommer nog sitta här ett litet tag till men mitt huvud känns tungt så vi får se.

Jag tänkte bjuda på lite bilder från det jag lyckades behålla från shoppingen. Nämligen ett par trosor, haha. Dessutom så överraskade min söta pojkvän mig med ett par übersöta string ;)

Anna, min sjukt bra lärare, under lektionen ^^


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback