Reklam, Rusta

Ni vet väll vad Rusta är? Det måste ni ju veta efter all deras reklam på TV i detta år. Om ni inte vet så ska ni få lite information nu. Rusta är en butik som erbjuder ett brett sortiment av bra och trendiga varor till hemmet och fritiden. Det är mattor, stolar, poolar, duschar och massor av andra bra saker. Det som gör företaget så bra är att dom alltid kommer med nytt. Varje gång jag är där så ser jag alltid nya grejer. Deras sortiment förändras hela tiden med säsongen. Att dom har mycket grejer i sin butik är ingen nyhet. När man går in i affärer vet man itne vart man ska kolla eftersom det finns så mycket grejer. Jag tycker att Rusta är bra på det sättet att dom har bra grejer till låga priser. Det är inte jätte dyrt som det kan vara i vissa affärer och det är bra för dig och din plånbok. Det är även bra att Rusta har en sajt där man kan beställa hem sakerna man vill ha. Om man inte orkar åka till butiken så är det bara att klicka hem sakerna via sajten.

Tillslut vill jag bara säga att man inte ska ta Rusta som en skitbutik bara för att det är låga priser. Det finns varor i butiken som verkligen är bra som inte kostar så mycket. Gå in i butiken eller checka sajten och kolla, det skadar inte :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Det orkar inte jag heller xD är skoltrött som bara den! Men jag har bara läst samhällA ;D

2010-08-19 @ 16:28:52
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback