Presentkort på Gratisbio ;)

Jag kämpade och kämpade för att få ihop till 400 poäng på Gratisbio. Visst, jag gjorde inte särskilt mycket. Jag accepterade "vänner", chattade med folk och så en gång om dagen varje dag. Det var inte speciellt svårt eller jobbigt, haha. Såå i förrigår fick jag äntligen hem ett presentkort på 100 kronor som jag ska lägga på något roligt. Jag älskar gratis presentkort och det här är andra gången jag får det :)



Låter det grymt? Jag tycker att ni ska bli medlem på denna grymma sida om ni inte redan är det! ;)

Gratisbio.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

själv tycker jag det är svårt att få ihop poäng på gratisbio, för att alla nästan har det.

2010-08-04 @ 22:51:22
URL: http://marrwie.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback