Pisk ska jag ha!

Vaknade upp alldeles nyss, och jag måste erkänna att det är väldigt sent. Jag hatar när jag vaknar sent och borde få pisk för det! Mattias stack som vanligt tidigt imorse för att han skulle jobba. Idag ska han inte jobba så länge, till 14 typ, så han hinner vara med mig. Så idag kommer jag ha något att göra iallafall. Men jag ska nog plocka lite blåbär så att vi har, haha. Jag känner mig som en skogsmulle men jag älskar faktiskt blåbär, så det så!

Just nu sitter jag och kallsvettas och funderar på en dusch. Men samtidigt så är jag väldigt hungrig. Vi hörs senare när jag har kommit på fötterna igen! :)

Bild från klassresan med 9C. Vi var på Möja och hade roligt :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback