Nu är kaninen glad igen :)

Nu har jag gjort rent i kaninens bur och gett henne mat och nytt vatten. Det tar inte så lång tid egentligen och det är bara roligt att se kaninen glad. Nu hoppar hon runt i buren av lycka, hehe. Innan jag börjar städa mitt rum ska jag följa med pappa till centrum en stund. Han ska lämna en bok och några filmer. Det blir väll antagligen så att vi lånar någon film igen, det är så billigt i just den butiken. Förresten...pappa var nyss med farfar och kollade på en bil. Han ska tydligen köpa den imorgon, haha. Det blir första gången vår familj har en bil. Cooolt va?;) Haha, nja. Men nu ska jag klä på mig och sen sticker vi till centrum. Vi hörs senare! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback