Mitt huvud sprängs!

Ont, ont, ont i huvudet. Jag vet inte vad jag ska ta mig till och det känns som om huvudet ska sprängas snart. Även fast jag har ont i huvudet så känner jag att jag måste ut och springa en runda men pallar jag verkligen det med huvudvärken? Ska jag ta det imorgon kanske? Ja, det får nog bli så. Istället tänkte jag nog, eftersom jag inte kan läsa pga huvudvärke, baka något gott. Vad sägs om en kladdkaka, det går hem hos folket här hemma iallafall. Eller...klockan är ju fan as mycket. Måste gå och lägga mig snart för att palla upp till skolan. Det kanske blir så att jag tar en varm dusch, mumsar lite på en alvedon till, dricker lite te och går och lägger mig. Finnimang!


Snälla, snälla Alvedon...hjälp mig!?


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback