Konsert för hela bunten!

Det har inte hänt något speciellt än så länge. Vi åkte hem till mig från Mattias för en liten stund sen så nu sitter vi hemma hos mig. Vi väntar på att pappa ska komma hem så att vi får se den nya bilen, ska bli spännande. Senare idag ska jag och Mattias på konsert. Det är en gratis konsert i Kungsträdgården (Stockholm) och det är en massa band som spelar. Jag och Mattias ska dock bara se Bullet och Crashdiet. Det är Crashdiet som jag helst vill se och fan vad roligt det ska bli. Efter idag har jag sett Crashdiet live 3 gånger, wiiie :) Vi ska vara där vid 20.00 eftersom Bullet börjar spela 20.15 :D


Vi hörs innan vi drar till stan för nu ska jag och Mattias käka glass ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback