Katt-jäveln stod i vägen!

Update för vad som har hänt än så länge, hihi ^^

För kanske 30 minuter sedan så skulle jag ut på en promenad med hunden för att få lite luft. Vi skulle gå runt Hästkroken (min gata) som ser ut som ett U. Man kan gå runt hela gatan vill säga. Men när vi kommer till hälften som är vi tvungna att stanna för att det står en aggressiv katt mitt i gatan. Celi ska förstås spela störst och vackrast fast hon i själva verket är liten som en skit. Hon skäller och skäller och katten blir argare och argare. För att dom inte ska börja bråka så är jag tvungen att gå tillbaks samma väg som jag kom. Dumma katt!

När jag är hemma igen så släpper jag bara in Celi för att gå ut igen. Jag och Mattias hade nämligen planerat att pussas och kramas lite i skogen. Han fick inte komma hem till mig eftersom jag är sjuk. Vi stod där i kanske 20 minuter och bara pratade och kramades/pussades. Underbart!

När jag går tillbaks så står det en lastbil på vår parkering och lastar av måste saker. Av dom sakerna ska vi bygga ett förråd till Maximus alla hjälpredor. Hans stora vagn, cykel och annat han kommer få. Därefter gick jag in och åt lunch som bestod av rester från igår. Nu sitter jag här och snorar, men jag funderar på att smaska i mig en bulle. Pappa har nämligen köpt glass och bullar, den gottegrisen! Självklart kan jag inte hålla fingrarna i styr -.-'

Jag som skulle sluta äta godis och sådant på vardgar. Jag kommer säkert misslyckas men jag vill så gärna! :/


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback