Jobbat

Har kommit hem från jobbet och precis tagit en dusch. Jag var alldeles svettig när jag kom hem eftersom det är så fuktigt ute. Jobbet var inte så värst roligt men jag hade snälla arbetskamrater vid min sida hela tiden. Jag och en annan kille gick runt och plockade disk hela tiden, från 13 till 17 och jag vet inte hur mycket jag har gått. Jag har jätte ont i fötterna, hehe. Men jag slutade tillslut och fick i mig lite mat innan jag stack. Det gick iallafall jätte bra! Innan jag gick hem när jag klev av bussen så köpte jag med mig två kexchoklad som jag ska mumsa på ikväll. Jag tror Mattias kommer ikväll så då blir det mys. Fan vad jag ska kyssa honom!

Det här är sista inlägget för ikväll, jag orkar helt enkelt inte skriva mer. Kram! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback