Jag är upptagen med att...

lyssna på musik och ha tråkigt. Jag väntar dessutom på att ha någonting vettigt att skriva här så att ni får en uppdatering. Jag har precis ätit och känner mig proppmätt. Pappa sa något om att gå och plocka blåbär till en blåbärspaj förut men jag vet inte. Kanske ska man gå och fråga honom. Jag hade lovat mig själv att jogga innan middagen men jag orkar inte. Min kropp är jätte slö idag och mina ben är typ som gelé. Jag har iallafall gått rätt mycket idag så jag är nog nöjd med motionen idag. Nu ska jag prata lite med pappa och om inte blåbärsplockningen blir av så ska jag duscha. Min vardag såhär innan gymnasiet har blivit grymt tråkig!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Myyy jag e bara ledsen för att jag inte kommer gå på mediagymnasiet :(

2010-08-12 @ 09:57:09
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback