Home Sweet Home

Bara för att ha någonting att göra så var jag nyss iväg med pappa och bilen. Pappa skulle hämta Maximus på dagis och jag älskar att vara där. Det finns så många söta småbarn som man kan rufsa i håret. Det är så gulligt för när man rufsar dom i håret så kollar dom alltid upp och ger ifrån sig ett "hihihihihihihi". LOVE IT! Jag vinkade även till min kusin Molly som är för blyg för att våga krama eller säga hej till mig. Det är mindre gulligt eftersom jag älskar att krama henne, hehe. Jag skulle vilja ha hennes gyllenbruna hår som hon har fått från hennes mamma :]

Till middag blir det köttbullar med makaroner, usch och fy!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv:Tack,vad roligt att du gillar den=D



Ha en mysig kväll!:)

2010-08-31 @ 21:06:18
URL: http://cillapilla.devote.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback