Grattis till mig :)

Jag har precis kommit hem från staden med lilla Sofia. Signeringen var dock bara för dom som hade en skiva som dom kunde få sina autografer på. Vi trodde att vi kunde komma med ett papper som alla andra gånger men icke. Så vi väntade tills dom kom för att få en glimt av dom och dom var väll ingenting speciellt? Haha. Aja, jag åt middag för en stund sen och det var über gott. Nu sitter jag här och när jag loggade in på msn så hade jag fått en mail. Ett mail från Cafét jag sökte jobb på för inte så länge sen. Jag trodde aldrig att det skulle funka men det gjorde det. Så...jag ska åka in till Cafét efter första dagen på gymnasiet. Vi får se hur det kommer gå, hehe :)



Nu ska jag ta reda på vad som händer där ute...;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback