En snabb joggingrunda

Vi har precis kommit hem och vi var förbi Biltema för att köpa cykeldäck till mamma. Vi lämnade även filmerna som vi lånade förut. När vi kom hem så åkte pappa föär att hämta upp sina 3 bröder för att inviga bilen. Dom ska på bio så han skjutsar dom till biografen. Haha, min pappa är jättegullig när han är glad och bilen är nog hans nya leksak. Iallafall, nu tänkte jag sticka ut och jogga lite innan maten. Pappa hade köpt Pyttipanna till oss men jag vill inte äta det så jag försöker med mamma. Jag vill ha thaimat och gör vad som helst för att få de, jag går tillochmed ut i regnet för att hämta den. Bara hon ringer och beställer så ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback