En skål Special K...

satte inte helt fel efter den långa promenaden. Och nej, jag ska inte bli som ni vet vem. Jag skulle inte klara mig på bara flingor under en hel dag. Det är inte min grej, jag skulle bli grinig på en gång. Iallafall, den här kvällen har varit helt okej faktiskt. Innan jag och mamma fick ut på en powerwalk så fick jag se lite bilder från när Jocke var i Grekland. Han har visst fått en söt brud på kroken, nämen Jocke då! ;) Jag fick även se fyllebilder och några enstaka bilder på det härligt blåa vattnet. Tänk om jag också kunde få åka utomlands! :( Aja, just nu kollar jag rean på Nelly och ska snart lägga mig. Gah, mina ögon rinner!

Vi får höras imorgon! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hoppas att du hade en fin Onsdag och att du får en ännu bättre Torsdag :)



Dröm sött! ^^

2010-08-05 @ 00:43:28
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback