En paus från bildanalysen

Nu ska jag ta en paus från bildanalysen och sträcka på benen lite. Idag är det fredag och det betyder att man ska jag käka massvis med godis (inget måste). Därför känner jag att för att spara mina pengar lite så hänger jag med mamma och köper mitt naturgodis. Det är ju vääääldigt dyrt (upptäckte det igår, buhu) så ja, jag tycker min idé är väldigt smart. Dessutom har jag väldigt ont i halsen så jag tänkte köpa halstabletter också.

Jag får fortsätta med denotation, konnotation, linjer, former, perspektiv, riktningar och karaktärer när jag kommer tillbaks. Innan mamma blir pissed så lämnar jag placet. Vi hörs när jag är tillbaks! :)

Fortfarande inga bilder -.-'


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback