Det händer ingenting!

Som vanligt när det inte händer någonting så får jag myror i byxorna. Det är så himla tråkigt att bara sitta och göra ingenting medan alla andra ungdomar har roligt non stop. Det finns absolut ingenting att göra i det här regnet och alla mina vänner är på Sonisphere Festival. Om ändå inte Mattias kunde sluta jobba någon gång så att jag får något att göra. Något måste ju finnas att göra! Nu frågade mamma över msn om jag ville hänga med på en åktur i den nya bilen. Som fan att jag vill...ÄNTLIGEN händer det något. Efter det har mamma lovat att hon ska springa en joggingrunda med mig. Ellerhur mamma?;)

Det är inte första gången jag är med i bilen när pappa kör men det är första gången i vår nya bil, woha! ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hhaaha vilka va där förutom jag? :)

2010-08-09 @ 14:50:47
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback