DET HÄNDER INGENTING!

Nu har jag fan försökt haffa en kompis i en timme och jag har ringt alla tänkbara. Är det någon som kan eller vill? Nej, det är ju fan inte det. Jag får snart tuppjuck om ingenting händer för jag har så jävla tråkigt. Det finns ingenting roligt på internet, det finns ingenting roligt ute....DET FINNS INGENTING ATT GÖRA. Inga vänner, ingen pojkvän...ingenting. Vad fan ska man göra? Jag är strandsatt här hemma. Dessutom kommer Mattias inte hit fören 22.00 för att han ska tvätta. Och vad gör ni? Jo, ni har förstås jätte roligt hela tiden och lever livet!


Vad fan är det här för skit!? Nu är jag arg så nu ska jag hitta på något. Om det nu går, grrr!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback