Café Belmondo

Idag skulle jag även till Cafét för att prata med ägaren om det där jobbet. Jag åkte in till stan och knatade in på cafét och frågade efter chefen. Kassören sa att jag skulle gå upp en våning och där satt han och hans fru (som jag fick reda på sedan). Vi pratade lite och hälsade och sedan visade hans fru runt mig på cafét och det var verkligen jätte fint. Det är i 2 våningar och det ska även tillkomma en till våning sen. Efter en kort visning och så (hon var verkligen jätte trevlig!) gick vi upp till honom igen för att prata annat. Lönen hade jag liksom inte tänkt på men jag tror att den jag kommer få är helt okej. Arbetstiderna är också helt okej, jag jobbar 4-6 timmar till att börja med. Jag gick därifrån lycklig och tänkte; "Fan, det här är mitt första riktiga jobb!". Jag ska börja jobba redan på lördag och även söndag. Jag ser framimot det och det ska verkligen bli roligt. Efter det kollade jag runt lite i affärer och vi även reda på att någon har öppnat buren till våran fågel så hon är borta. Vi har misstankar om att grannen har tagit henne och knäckt nacken på henne för att hon låter så mycket (hon står ute nu på sommaren tillsammans med min kanin). Den grannen hatar verkligen oss så det skulle fan inte förvåna mig. Men jag ska inte säga något,
det kan lika gärna vara någon annan.



Aja, jag var iväg och handlade med pappa för en stund sen. Jag fick med mig tre block som jag ska ha till skolan. Första lektionen imorgon är matte och jag hatar verkligen det. Så jävla oschyst att börja med det tråkigaste ämnet, hehe. Jag har precis ätit tacos och ska snart lägga mig och läsa. Vi hörs! :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

vilka svin det finns det där med fågeln...



men grattis till ditt första jobb, älskar dig älskling :)

2010-08-18 @ 20:54:09

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback