Mitt liv för några dagar sedan

Anledningen till att jag inte har skrivit lika mycket som förut är att det har hänt så mycket saker. Jag vill inte att den här bloggen ska bli för personlig men jag känner mig skyldig till en förklaring. Ni får iallafall veta vad som har hänt. Det är inget jättestort för er men för mig känns det som hela världen. Jag mådde verkligen inte bra under den tiden. Jag visste aldrig vad jag ville och sa "Jag vet inte" så fort någon frågade. Öh, jag tänker berätta lite iallafall.

Mitt och Mattias förhållanden har varit svajigt så länge jag kan minnas. Vi har bråkat jätte många gånger och gjort slut ett flertal gånger. Det har aldrig riktigt känts bra att lämna honom så jag har alltid kommit tillbaka till honom. Just det har hänt under den här tiden. Vi gjorde slut en dag (kan inte riktigt minnas när) och kom sedan tillbaks till varandra riktigt fort. Men vi trodde att det skulle funka men det gjorde det inte så det vi gjorde slut igen (fan!). Under den tiden det var slut mellan oss så åkte jag till en killkompis som blev kär i mig och han ryckte med mig på äventyr. Ni vet, när jag var och tältade och så. Då var jag med den här killkompisen. Dock var det inte honom jag hade roligt med utan jag hade roligt med hans kompisar. Det var dom som fick mig på bra humör och gjorde så att jag fick ett par roliga dagar. Det var första gången jag var borta, när jag tältade på ön med ett par personer.

Andra gången jag var borta hade vi först blivit tillsammans igen och sen gjort slut igen. Vi trodde att det skulle funka men det gjorde inte det. Jag åkte till honom(killkompisen) jättesent för att kunna hänga med till en ön nästa dag. Det var samma sak där. Jag åkte dit bara för att vara med hans kompisar. Den här killkompisen var jätte tråkig jämfört med hans polare. Eftersom killkompisen var kär i mig så ville han gärna pussa mig och jag besvarade hans kyssar bara för att inte göra honom ledsen. När jag skriver det här så får jag dåligt samvete, suck! Jag var iallafall på den här ön i 2 dagar och sista dagen så var jag med hans kompisar konstant och struntade i honom. Han blev jätte ledsen men jag ville verkligen inte ja ni vet. Senare på kvällen den där dagen så ringde jag till Mattias och pratade med honom i 2 timmar. Det var då jag insåg hur mycket Mattias betyder för mig, hur mycket jag älskar honom. Jag tror han är den rätta för mig. Så när vi skulle sova (jag och killkompisen sov med 3 av hans killkompisar, vi två sov i samma säng) så hämtade jag en madrass, lakan, täcke och kudde och la mig på golvet. Det fanns två våningssängar så jag la mig mellan dom. Jag ville verkligen inte sova med honom, jag tänkte bara på Mattias hela tiden. Killkompisen beslutade sig då för att sova uppe i "det stora huset" för vi sov i en liten stuga bredvid. Jag och hans polare låg och snackade hela natten. Hahaha, ni ska bara veta hur roligt jag hade!

Dagen efter så skulle vi hem, vi packade och städade hela ön. Jag och killkompisen sa ingenting till varandra men han försökte då och då få ögonkontakt med mig. När vi tillslut skulle lämna ön så åkte vi inte ens samma båt hem. Jag åkte istället med hans polare hem, både båt och tåg. På kvällen den dagen kom Mattias hem till mig och sov över. Den natten var världens bästa! :)
 

Det det var lite jobbigt, det är inte mycket detaljer i men jag känner att det struntar jag i. Nu fick ni veta lite iallafall. Det här är även något jag kan blicka tillbaka till sen.

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback