6 tjejer på stan...

vart vi tillslut. Jag trodde inte vi skulle bli så många men vi träffade 4 tjejer direkt när vi kom in till stan. Vi skulle egentligen gått till Ung08 men vi sket i det. Sofia ville ha skor och dom andra ville shoppa. Vi gick in i ett flertal affärer och spenderade tiden i provrum och framför speglar. Det var jätte roligt att träffa dom där tjejerna för det var jätte länge sen. Sara, Bea och ja...hm, jag kommer inte riktigt ihåg vad dom andra heter men jag träffade några av dom under Ung08 förra året. Iallafall, jag var dock tvungen att åka hem tillslut eftersom min mage kurrade och jag hade bara 20 kr med mig. Jag har precis ätit lasange och ska snart möta Mattias nere i Mölnvik eftersom jag glömde ta med mig cykeln påvägen hem.

Jag måste nog dra nu så att Mattias slipper vänta, vilket han måste göra nästan varje gång vi ska träffas någonstans. Haha, stackars Mattias men jag tror han älskar mig ändå. Hoppas jag...:)



Hittade en fin skjorta inne på Weekday men hade som sagt bara 20 kr med mig... :/


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback