Te-dags!

Vid den här tiden brukar det alltid bli så att jag gör en kopp te och idag får det bli så igen. Jag är jätte trött och vill egentligen gå och lägga mig men vissa protesterar. Jag tänker ändå gå och lägga mig tidigare än vanligt. Varför vara vaken när man har tråkigare än tråkigast? Det är frågan!

Det blir Lipton för mig eftersom jag inte har något annat te. Jag gillar att dricka kanel te och ligga i min pojkväns famn. Det är det bäst som finns. Juste, jag måste fråga honom vart man kan köpa det tet :)

Nå, vad brukar ni dricka för te då? Är ni nyttiga och dricker Green Tea? ;)


Kommentarer

Postat av: emma

fin blogg du har =)

2010-04-06 @ 20:41:28
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack / bror xD

2010-04-07 @ 17:33:13

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback