Sweetie!

Just nu sitter jag och läser über gulliga sms skickade från min pojkvän. Han måste vara den gulligaste som finns, jag förstår inte hur han bär sig åt. Jag kom ihåg i början, han gör det fortfarande, då han skrev dikter till mig. Hehe, jag önskade jag också kunde vara så romantisk. Det var inte så länge sen vi sågs, några timmar typ, men jag saknar honom faktiskt ändå. Men vi ska ses imorgon, love it! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag hör Hollywoodfruarna prata på TV så för att få mig ett gott skratt så drar jag dit. För att fira lite(vet dock inte vad) så ska jag dricka en kopp te och ta en macka. Snälla, jag orkar inte tänka på att vara nyttig. Jag är fan 15 år, jag ska inte behöva tänka på sådant. Dessutom älskar Mattias mig hur jag än är, punkt slut och pricka och punkt!

Det blir inga fler inlägg för idag, det blir sleeptime för mig sen. Jag saknar min Eragon, haha. Godnatt! ;)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Tack för kommentaren! :)

Ha en bra dag!

2010-04-20 @ 06:56:13
URL: http://www.mammacarros.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag önskar inget annat än att ha dig vid min sida, jag saknar dig och saknar tiden då du älskade mig riktigt mycket, jag vet inte vad jag ska göra längre. :/

2010-11-26 @ 22:47:56

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback