Sådär!

Nu är första dagen i skolan avklarad och det var som vanligt skit tråkigt. Det var nog det underbara värdet som höll mig kvar i skolan. Jag är dock väldigt lycklig över att jag snart är klar med min parafras på bilden. På matten fick vi reda på hur nationella provet skulle gå till och så. Jag fick även tillbaks med NO prov idag som handlade om Genetik. Resultatet var 10/12 rätt och jag är väldigt nöjd, haha. Jag trodde aldrig att det skulle gå så bra eftersom jag suger på NO.

Vad ska jag göra nu? - Tyvärr är inte mitt liv lika fartfyllt som ditt. Men jag tänkte ta något att äta och små prata lite med pappa. Han håller på och försöker montera ihop vår nya soffa, haha. När mamma ringer ska jag skynda mig ner till Mölnvik och handla med henne och Maximus. Sedan får vi hoppas att Mattias inte slutar allt för sent på sitt jobb för jag vill så gärna vara med honom. Jag älskar dig älskling!<3

Hur har eran dag varit än så länge? Kram! ;)


Magiskt blå himmel<3


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback