Nu har jag väldigt...

mycket att göra och jag har defenitivt ingen tid till att blogga. Men jag kan berätta kort om vad som hände efter skolan. När jag slutade vid 13.00 så kom Mattias till min skola och skulle pussas lite. Jag hade planerat att jag skulle sitta kvar i skolan och sy klart min tröja på slöjden. Dock övertalade hans vackra ögon mig att vi skulle gå hem till mig. Vi sa att vi bara skulle vara i någon timma och så men det slutade att vi somnade. Vi vaknade för inte så länge sen och nu har han gått. Jag har precis ätit en glass och varit ute med hunden och nu ska jag sätta igång med att plugga. Jag hoppas att mamma har köpt den middagen jag "beställde", det behöver jag efter dessa timmar jag har framför mig. Vi hörs! ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback