Min kiwi har skägg!

Jag har precis kommit hem från Mattias. Jag vaknade vid 09.00 och kunde inte somna upp, så vi fick upp och åt frukost. Efter en timme så drog jag hem och han fortsatte sova. Nu sitter jag här och äter världens godaste kiwi. Jag kom på något väldigt märkligt, MIN KIWI HAR SKÄGG! Ni vet skalet på kiwin? Det bruna...det är som hår på skalet, hahahaha. Kiwin fällde just hår och nu har jag hår på min jeans. Nu tänker ni säkert att jag är dum i huvudet men så är inte fallet. Köp en kiwi själv så får du se! :) För övrigt så är den jävligt god, men dock inte till cocacola (jag provade alldeles nyss, uschabluscha).

Idag mina damer och herrar ska jag vara med en polare eller två, vi får se. Den som jag vet exakt heter Tess och är mega konstig, galen som fan med andra ord. Men det är så jävla skönt för jag älskar konstiga och galna människor. Jag sitter och väntar på att Tess ska bli klar, jag väckte henne...hihi *devil*.


Såhär ser min älskade kiwi ut, visst ser den god ut?;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback