Kexchokladen väntar...


Sunk-stil när man pluggar ä det bästa som finns ;)

Jag har lagt undan SO plugget då jag måste fråga min lärare en sak innan jag fortsätter. Jag tänkte nu ta fram matten och börja plugga. Jag får kexchoklad som belöning, mums. Efter matten ska jag ta ett varmt bad och bara dö? Jag orkar inte med omvärlden ibland. Jag saknar att läsa en bok, att hålla i den och bläddra och ja, allt man gör när man läser. Jag skulle så jävla gärna vilja läsa just nu, men inte vad som helst utan det måste vara en bra bok. Det får bli ikväll, om jag nu hinner.

Det här blir nog sista inlägget för idag, kl är redan 20:30, och jag vill inte vara trött imorgon. Imorgon är det samma tråkiga lektioner som varje onsdag. Jag är så jävla trött på skolan nu. Men jag ska kämpa och inte lägga av, vissa betyg måste höjas och det ska dom!

Nu ska jag plugga matte, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

sv: men vad kul. ja, det lönar sig att besöka notting hill och deras marknad på fre&lö på portobello market. Och så är London Eye kul att besöka...då kan du ta jätte fina bilder på vyerna:)))

2010-04-21 @ 12:03:10
URL: http://lucide.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback