Johan Falk - De fredlösa

Jag har precis tagit ett bad vilket var jävligt najs. Att ligga där och bara ha ögonen på bokens innehåll är underbart. Jag ska snart göra sällskap med pappa i soffan som kollar på Håkans Bar. Jag hoppas han inte har planerat att se något efter Håkans Bar för jag vill se på Johan Falk. Filmen går på 4:an kl. 21.00 óch heter De fredlösa, det är ingenting jag är besatt av utan det är bara det att jag har så jävla tråkigt!Och sitta framför datorn är inte särskilt socialt. Snart börjar Falk så jag ska sätta mig i soffan och se dom sista minutrarna av Håkans Bar och äta lite godis ;)



Ni får ha en underbar kväll, vi hörs!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback